Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - вчителю потрібно преділяти увагу учням з особливими потребами. Аби робота у проекті приносила користь, задоволення і прогрес учням з особливими потребами - вчитель створює спеціальні інструктивні картки, в яких указує всю необхідну послідовність дій. 
В цьому модулі я ще дізналася про такий цікавий термін. як скайфолдінг (від англ. підпорки) - описання методів й інструментів вчителем, якими він користується при навчанні учнів для допомоги  їм бути успішними при вирішенні завдань та проблем.
Картинки по запросу допомога вчителя

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 7. Рефлексія

Модуль 5. Рефлексія

Модуль 6. Рефлексія